Regulamin
..::Warunkiem korzystania z forum jest używanie imienia i nazwiska jako nicka. Inne konta są od razu usuwane::..
Niniejszy Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie, ostrzeżenie lub zakaz pisania na Forum a także w rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wyproszony z forum.
Administrator ma prawo do kasowania, przeniesienia, edycji tematu lub postu, który narusza regulamin i nie musi tłumaczyć się nikomu ze swoich poczynań.
Ogólne zasady korzystania z forum
- Zabrania się na forum umieszczania treści pornograficznych, drastycznych, obscenicznych, propagujących przemoc, wzywających do nienawiści rasowej wyznaniowej i etnicznej, uznanych powszechnie za naganne moralnie lub społecznie niewłaściwe, naruszających zasady Netykiety, stanowiących przekaz reklamowy lub szkalujących osoby publiczne.
- Problemy techniczne itp. proszę zgłaszać do administratora strony , po upewnieniu się ze zaistniały problem nie wynika z winy użytkownika.
- Zabrania się umieszczania wulgarnych wypowiedzi pod adresem wykładowców i innych pracowników uczelni. Krytyczne opinie należy formułować w sposób kulturalny.
- Zabrania się używania wulgaryzmów oraz słów ogólnie uważanych za obraźliwe.
- Forum służy do wymiany myśli i poglądów na różne tematy. Nie służy do kłótni, nie obrażaj kogoś, jeśli ma inne poglądy niż Ty.
Prawa administratora
- prawo do usunięcia postu który obraża innych użytkowników lub narusza Regulamin Forum
- kasowanie lub cenzurowanie danego postu, o ile ten narusza Regulamin
- kasowanie przypadkowych, powielających się postów
- posty pozbawione treści merytoryczej, o charakterze prowokacyjnym, napisane w celu wywołania kłótni lub wzajemnej wrogości wśród forumowiczów będą bez ostrzeżenia kasowane.